Handelsbetingelser og vilkår​

1.0 Start og varighed
1.1 Denne aftale træder i kraft ved kundens accept af aftalen, hvis ikke andet er aftalt
parterne imellem.


1.2. Denne aftale er tidsbegrænset i det omfang kunden har betalt/betaler ydelserne i
henhold til aftale og forløbet er i gang.


2.0 Kundens forpligtelser og rettigheder
Kunden forstår og accepterer:
2.1 Der er alene en aftale om B2B-aftaler, og kunden erklærer udtrykkeligt at være
erhvervsdrivende og fraskriver sig derved enhver forbrugerrettighed, herunder
fortrydelsesret.


2.2. Kundens resultater samt forretningsresultater er derfor kundens eget ansvar og
facilitator kan ikke stilles til ansvar herfor.


3.0 Betaling
3.1. Prisen for forløbet skal kunden betale fuldt ud ved aftaleindgåelsen.


3.2 Det fulde beløb skal være indbetalt senest 8 dage fra aftaleindgåelse med mindre andet
er aftalt.


4.0 Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret eller refusion, når først aftalen er indgået og accepteret, uanset
om kunden ikke længere ønsker et samarbejde.


5.0 Ansvarsfraskrivelse
Kunden forstår og accepterer:
5.1. Kunden har engageret Simple Sales tjenester på egen risiko.


5.2. Facilitator tilbyder ingen garantier hverken mundtligt eller skriftligt vedrørende kundens
resultater fra samarbejdet. Det forventes, at kunden selv er engageret og interesseret i at
skabe en forandring og selv gøre det arbejde, der skal til for at opnå de ønskede resultater.


5.3. Resultaterne er afhængige af forskellige faktorer, herunder, men ikke begrænset til,
engagement, forretningsevner, personlige færdigheder, kompetencer og dedikation.


5.4 Simple Sales kan ikke og giver ikke garantier for kundens evne til at opnå resultater og
tjene penge med facilitatorens coaching, værktøjer, idéer, informationer eller strategier.


5.5. Kunden anerkender, at der er en iboende risiko i enhver virksomhed eller aktivitet, og
der er ingen garanti for, at kunden vil tjene penge på grund af kundens køb af og deltagelse i
forløbet.


6.0 Immaterielle rettigheder
6.1 Alt materiale, licenser og materiale tilhører kunden.


7.0 Opsigelse og binding
7.1. Aftalen kan ikke opsiges eller ændres fra kundens side uden skriftlig accept fra begge
parter.

Opsigelse fra facilitatoren:
7.2. Facilitatoren kan til enhver tid opsige denne aftale med eller uden grund uden handling
eller skyld fra kunden.


7.3. Enhver betaling for ikke-opfyldte tjenester vil blive refunderet til kunden uden gebyrer.


7.4 Betalinger for opfyldte betingelser refunderes ikke.


8.0 Force Majeure
8.1. En Force Majeure-begivenhed er en begivenhed uden for facilitatorens kontrol, som
forsinker eller hindrer facilitatorens evne til at udføre dennes forpligtelser i henhold til
nærværende aftale.


8.2. En Force Majeure-begivenhed omfatter, men er ikke begrænset til, brand, jordskælv,
oversvømmelse eller lignende naturkatastrofer, optøjer, krig, terrorisme, civile stridigheder,
arbejdskonflikter eller uroligheder, mangel på materialer eller tjenester, der ligger uden for
vores rimelige kontrol, et udbrud af pandemisk sygdom, statslige bestemmelser, teknologi,
kommunikation eller forsyningsfejl.


8.3. Facilitatoren må ikke misligholde nogen forpligtelse i denne aftale for forsinkelsen i
udførelsen eller manglende opfyldelse af nogen af sine forpligtelser i henhold til denne
aftale, hvis en sådan forsinkelse eller svigt skyldes Force Majeure-begivenheder.


8.4. Ved indtræden af en Force Majeure-begivenhed skal facilitatoren give meddelelse til
kunden om manglende evne til at udføre eller om forsinkelse i levering af tjenester eller
produkter.


8.5. Hvor denne aftale opsiges som følge af en Force Majeure-begivenhed, er parterne
enige om, at begge parter vil gøre alt for at forhandle en økonomisk ordning for at afbøde og
dele ethvert tab som følge af Force Majeure-begivenheden.


9.0. Gældende lovgivning
Kunden forstår og accepterer:
9.1. Vilkår og betingelser i denne aftale er underlagt og fortolkes i henhold til lovgivningen i
Danmark.


9.2. Hver part underkaster sig uigenkaldeligt og betingelsesløst den eksklusive jurisdiktion
for domstolene i Danmark.

Ved underskrift på dette dokument eller betaling af forløbet eller ved at sende mail til Simple
Sales med teksten “Kontrakten godkendt” har du/ kunden accepteret vilkår og betingelser i
nærværende aftale.